zaterdag 17 juli 2010

Klaar

Grutzi Mitenand,

Zo ik heb veel te lang niks meer gepost en daarom ga ik jullie een update geven van de afgelopen tijd. De tijd is op het einde ontzettend snel gegaan toen had ik ineens mijn laatste school dag.. Het voelt wel gek nu mijn laatste paar daagjes alleen in Zurich en dan is het echt echt echt voorbij. Het is een gemixt gevoel tussen blij om iedereen weer te zien en lekker naar huis te gaan en gek om mijn leventje hier vaarwel te zeggen. Volgende week komen mijn ouders langs en kan ik ze nog even een kijkje geven van mijn leventje en daarna komt Borius naar Zurich en gaan we samen op vakantie, en daar kijk ik zooooo naar uit :)

Afgelopen tijd heb ik meerdere tripjes gemaakt en daar zet ik hierboven nog wat foto's van en ik geef jullie over een paar dagen een update over mijn school projecten (laatste project word maandag geprint, spannend)

Dikke kus Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten