zondag 28 februari 2010

Trip naar Bern






Ik ben hier nu al weer bijna twee weken terwijl het voelt als een maand. Nu school begonnen is begint alles een beetje tot rust te komen en begin ik in het ritme te komen. Helaas werd ik ziek en heb ik 2,5 dag op bed gelegen. Dat is wel zwaar omdat je hier toch alleen zit en dan is ziek zijn gene pretje. Maar ik kreeg een tip van een zwitserse huisgenoot voor een keelspray en die werkte heel goed. Daardoor kon ik gelukkig gister wel mee naar Bern :) De school had een trip georganiseerd (en betaalde ook alles ghehe) voor alle internationale studenten om naar Bern te gaan, de officieele hoofdstad van Zwitserland. Al moet wel gezegd worden dat de meeste zwitsers Zurich toch meer als hoofdstad voelen. Maar het was een stralende dag en we gingen met de trein naar Bern. Daar hebben we andere internationale studenten uit Bern ontmoet en hebben we de stad bekeken, een grote toren beklommen, het einsteinmuseum bezocht een lekker aan de milchcafee gezeten. Het was een top dag en er werden gelijk al plannen gesmeed voor andere tripjes-bios-wandeling-skien-achtige dingen. Dus mijn sociale leven begint steeds meer op te leven al begin ik nu iedereen wel echt te missen. Jammer dat ik niet even voor het weekend naar huis kan :)
Nou dat was het weer voor vandaag, tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten