dinsdag 16 februari 2010

Aangekomen in zurich



Na lange voorbereiding is het zover, ik ben aangekomen in Zurich! Gister vertrokken met de trein en ik heb de rit overleeft.. Ik werd vanmorgen wakker toen we al door het zwitserse landschap reden en overal lag een wit donsen dekkentje neeuwo verheen. In zurich aangkomen werd ik opgehaald door Miriam(het meisje die de kamer aan mij onderverhuurd) en we zijn samen naar huis gegaan. Ik vond dat wel erg fijn want ik kreeg vanhaar gelijk een grote uitleg over het huis en zurich en dat was wel fijn.

Zo heb ik nu al vrienden gemaakt met mijn huisgenoten, ik dacht dat ik veel thee had..
Daarna ben ik lekker gaan uitpakken, douche gepakt en ben ik de stad in gegaan. Ik heb een beetje rondgewandeld en heb even koffie gedronken met een zwitsers plakje cake. Het voelt goed zo en ik ben in een heerlijk huisje terecht gekomen.

Grusse aus der Schweiz
Eva



Geen opmerkingen:

Een reactie posten