zondag 21 februari 2010

Ik ben nu 6 dagen in Zurich.
Ik begin steeds meer te wennen aan alles en me thuis te voelen.
Overdag lekker de stad in, stadbekijken, lekker rond lopen en wat dingen regelen. Hapje thuis eten en dan lekker stappen of naar een meeting voor erasmus studenten. Dit is een een beetje hoe mijn daagjes eruit zagen. Het weer is wel een beetje grouwig bewolkt en erg koud (-7)

Wat ik wel nog even met jullie wil delen is dat ze hier wel bizar fanantiek zijn met het scheiden van afval. Je moet hier je gewone afval in speciale zakken doen (zie foto hierboven) dit zijn hele dure zakken (1,5 euro p/st) Om zo min mogenlijk van deze zakken te gebruiken moet je zoveel mogenlijk van het andere afval scheiden (dit mag je gratis wegdoen) dus wat krijg je dan.. Je scheid het afval in 7 verschillende zakken:


Nou ik hou jullie verder op de hoogte van vreemde ondekkingen..

Morgen is mijn eerste schooldag en ik ben erg benieuwd. Ook daar hou ik jullie van op de hoogte..

groetjes,
Eva

2 opmerkingen:

  1. wwoooow eef je huisje is echt relaxed!!! En iedereen is volgens mij super lief en braaf daarzo!! Meis, ik hoop dat je een super tijd daar hebt, ik spreek je snel. Kuss Ka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehoe eigen werkplek! Nice pic's eefje!

    Kus Tam

    BeantwoordenVerwijderen